Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hyżnem

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony www

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hyżnem zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://hyzne.naszops.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2020-03-06

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2024-03-27

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 27-03-2024 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Katarzyna Rożek, adres poczty elektronicznej gops@hyzne.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 17 2295003. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

1. Budynek w którym mieści się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hyżnem:

  • Do budynku (wspólnego dla kilku instytucji) prowadzi jedno wejście, jest dostosowane do wózków inwalidzkich;

  • Do wejścia prowadzą schody bez poręczy, wejście nie jest zabezpieczone bramkami, brak podjazdu dla wózków inwalidzkich;

  • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące;

  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się na piętrze budynku;

  • W budynku nie ma windy;

  • Dla osób na wózkach inwalidzkich dostępny jest korytarz na parterze budynku;

  • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych;

  • W budynku nie ma pętli indukcyjnych;

  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących;

  • Brak możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego;

  • Do budynku i pomieszczeń Ośrodka można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

Logo Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie

KARTA DUŻEJ RODZINY

ePUAP 2 – 7 grzechów dostępności – Saccessibility

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Październik 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny